Pristatymo informacija

Pristatymo informacija

1. E-DUONA.LT parduotuvės prekyba vykdoma ir prekės pristatomos tik Omniva aptarnaujamoje teritorijoje, bei vietovės ir kur nurodytas nemokamas pristatymas. Pristatymo teritorijos žemėlapis pateikiamas https://www.omniva.lt/privatus/pastomatu_adresai puslapyje. Prekes pristato E-DUONA.LT portalo valdytojas arba jo įgaliotas atstovas (kurjeris).
1.1. Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, nurodytas E-DUONA.LT parduotuvės. (Pristatant prekes į Kuršių Neriją – taikomas papildomas 39,99€ mokestis.)

1.2. E-DUONA.LT portalo valdytojas stengsis, kad Pirkėjo užsakymas būtų įvykdytas, tačiau produkcija gaminama ne kiekvieną dieną, todėl galimi užsakymo užlaikymai, kol bus pagaminta produkcija.

1.3. Pinigai už Pirkėjo apmokėtas, tačiau už kurjerio nepristatytas prekes, bus išmokami į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas užsakymo apmokėjimas, ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo galimos siuntos pristatymo datos.
1.4. Pirkėjo užsakytos prekės pristatomos užsakyme nurodytu terminalo adresu pažymėtu komentare.

1.5. Jei prekės pristatymas yra neįmanomas dėl Pirkėjo kaltės t.y. nurodė neteisingą adresą, ar nepasiėmė iš paštomato, pakartotinai prekės nėra siunčiamos.

1.6. Atsiimant prekes privalu apžiūrėti siuntinio kokybę, ar nėra vizualių pažeidimų. Jei yra aiškūs pakuotės pažeidimai, privalo nedelsiant informuoti E-DUONA.LT portalo valdytojus.

1.7. Jei atlikote pirkimo procedūrą, sumokėjote pinigus ir per 5 d.d. (penkias) dienas nesulaukiate prekių, būtinai skambinikte bendru telefono numeriu.
 

© e-duona.lt 2017. All rights reserved.